נוסע איבד 40 אלף ש"ח ברכבת – כך זה הסתיים

בנצי לייזרוביץ No Comments on נוסע איבד 40 אלף ש"ח ברכבת – כך זה הסתיים

חלום בלהות: נוסע ברכבת ישראל איבד ארנק ובו שטרות זרים בשווי של כ-40 אלף שקלים. בתום מאמצי חיפושים שנמשכו כ-12 שעות הושבה האבידה היקרה לבעליה

צילום: רכבת ישראל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תיק ובו שטרות דולר ויורו בשווי של כ-40 אלף שקלים נשכח אתמול (שני) לפנות בוקר בתחנת הרכבת בנתב"ג, עובדי הרכבת יצאו למבצע חיפושים של כ-12 שעות שבסופם אותר התיק על ידי דיילת השירות בתחנה והכסף הושב לבעליו.

הנוסע אשר נחת ביום שני לפנות בוקר מטיסה עלה על רכבת לתחנת ת"א סבידור מרכז, שם גילה כי הארנק ובו הכסף הרב איננו עליו. מיד פנה הנוסע למנהל המשמרת בתחנה, המאויישת לאורך כל שעות הלילה, מני נתני. מני מיד החל במבצע חיפושים בעזרת עובדי רכבת נוספים בתחנות וברכבות, וכן הסתייע בעובדי רשות שדות התעופה.

צילום: רכבת ישראל

כעבור כ-12 שעות, בשעות אחה"צ של יום שני, דיילת השירות אלינה מינייב, איתרה את האבידה בזמן שסייעה לנוסע עם מוגבלות.
אלינה מיד הביאה את התיק למנהל התחנה, וזה מיהר לעדכן את איציק שיטרית מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל, שהתקשר לבשר לנוסע כי האבידה נמצאה.

"יותר משהתרגשתי לשמוע שהכסף נמצא, התרגשתי לראות את המחויבות וההתגייסות של עובדי הרכבת להשבת האבידה" סיפר הנוסע כאשר קיבל חזרה את האבידה.

ברכבת ישראל מציינים כי כי לכל נוסע אשר איבד דבר מה ברכבת מומלץ לפנות מיד למוקד שירות הלקוחות במספר *5770 או במחלקות האבידות בתחנות ת"א סבידור מרכז ומרכזית המפרץ.



0 תגובות